Varför pedagogisk dokumentation? : om barnsyn, kunskapssyn och ett förändrat förhållningssätt till förskolans arbete / Hillevi Lenz Taguchi
Materialtyp: TextUtgivningsinformation: Stockholm : HLS, 1997 ; Beskrivning: 83 s. ; 25 cmISBN:- 9176564142
- 9789176564141 (7. tr., 2007)
- 372.2107 22/swe
- 372.13
- Eab.01
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Remida | Pedagogik (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 214148206656D | |||
Bok | Remida | Pedagogik (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 20735540665A7 | |||
Bok | Remida | Pedagogik (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 2140407066546 | |||
Bok | Remida | Pedagogik (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 214033106652D | |||
Bok | Remida | Pedagogik (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 2140332066517 |
Antal reservationer: 0
Stäng hyllsökare (Dölj hyllsökare)
Organisation och ledarskap Ledarskap och organisation i en föränderlig värld / | Organisation och ledarskap Ledarskap och organisation i en föränderlig värld / | Pedagogik Pedagogiska kullerbyttor : | Pedagogik Varför pedagogisk dokumentation? : | Pedagogik Varför pedagogisk dokumentation? : | Pedagogik Varför pedagogisk dokumentation? : | Pedagogik Varför pedagogisk dokumentation? : |
Även med tryckår: 2. tr., 1998 ; 3. tr., 1999 (Stockholm : Gotab) ; 4. tr., 2000 ; 5. tr., 2003 ; 6. tr., 2005 ; 7. tr., 2007 ; 8. tr., 2009 ; 13 tr., 2011