Från kvalitet till meningsskapande : postmoderna perspektiv - exemplet förskolan / Gunilla Dahlberg, Peter Moss och Alan Pence ; översättare: Gerd B. Arfwedson & Gerhard Arfwedson.
Materialtyp: TextSpråk: Svenska Originalspråk: Engelska Utgivningsinformation: Stockholm : HLS, 2002 (tr. 2012)Beskrivning: 295 sISBN:- 9176565017
- 978-91-7656-501-8
- Beyond quality in early childhood education and care.
- Eab.01
- Em.01
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bok | Remida | Reggio Emilia (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 8006437156021 | |||
Bok | Remida | Pedagogik (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 2140313066527 | |||
Bok | Remida | Pedagogik (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 2138555066502 | |||
Bok | Remida | Eab (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 2138554066514 |
Antal reservationer: 0
Stäng hyllsökare (Dölj hyllsökare)
Reggio Emilia Om värden och omvärlden : | Reggio Emilia En skola som berör : | Reggio Emilia Bordercrossing : | Reggio Emilia Från kvalitet till meningsskapande : | Reggio Emilia Lyssnandets pedagogik : | Reggio Emilia Formulera : bild och projekt i förskolan / | Reggio Emilia Formulera : bild och projekt i förskolan / |